Bestelprocedure

In slechts enkele stappen snel online je digitale drukwerk bestellen!

Stap 1: Kies je product

  • Selecteer het gewenste product en bepaal de gewenste producteigenschappen.
  • Wanneer je bij alle producteigenschappen een keuze hebt aangevinkt, verschijnt onderaan de pagina een prijsoverzicht.
  • Indien akkoord kunt u het product toevoegen aan de winkelwagen.
  • Wil je hierna nog een product bestellen? Kies dan in de winkelwagen voor ‘Verder winkelen’. Is je bestelling compleet? Klik dan op ‘Bestelling afronden’.


Stap 2: Bestellen en inloggen

Ben je al klant bij Druk & Print? Log dan in met jouw accountgegevens. Ben je nieuw bij Druk & Print? Maak dan een nieuw account aan of ga verder als gast.

Stap 3: Levering en betaling

  • Je kunt bij Druk & Print ervoor kiezen om je bestelling thuis of op het werk te laten leveren, maar je kunt je bestelling ook afhalen in Sliedrecht.
  • Je hebt de keuze uit verschillende betaalwijzen:
    • iDeal of vooruitbetaling; zodra de betaling is ontvangen, wordt je bestelling in behandeling genomen.
    • Betaling in de winkel; Als u kiest voor het afhalen van uw bestelling in onze vestiging in Sliedrecht kunt u ervoor kiezen om de betaling in de winkel te voldoen.


Stap 4: Bestanden aanleveren

Je kunt je bestanden bij Druk & Print op 2 manieren aanleveren:

  • Directe aanlevering op product pagina. Upload je bestand(en) tijdens het bestellen van een product. Wij doen hierna een controle op het bestand!
  • Alternatief. Stuur je bestanden na het maken van een bestelling per mail: info@druk-print.nl. Wij doen hierna een controle op het bestand!


Klaar!

Onze levertijden gelden vanaf het moment dat wij jouw betaling én bestand (druk klaar!) binnen hebben.